Vanaf 1 maart krijgen buitenplanten veel aandacht in de media. Startend op TV en gevolgd door radiocommercials en in specials met consumentenbladen zijn ze waarschijnlijk niet te missen. Wat blijft is het motto: Van Grauw naar Groen of over de grens Von Grau zu Grün.
Het Paasfeest leent zich heel goed voor bloemen en planten en dat laten we zien in actuele content. Op de consumentensites bieden we inspirerende voorbeelden en praktische tips voor sfeervolle paastafeldecoraties.
Wat is er veranderd in het sentiment rondom duurzaamheid? Binnenkort meer over inhoud en inschrijving.
26 MAART
Presentatie onderzoek sectorimago
Hoe kijkt de consument naar de sierteeltsector? Meer info en de mogelijkheid voor inschrijving volgen binnenkort.
14 MEI
Presentatie Groenbranche Trends 2025
Wat worden de trends in 2025? Tijd en plaats van de presentatie volgen binnenkort, net als de mogelijkheid om je in te schrijven.
WAT GEBEURT ER VERDER
Trends 2024 bij Groots Groenevent
Op 21 maart vindt bij Ter Laak/Orchid Growers het Groots Groenevent plaats. Samen met organisator BSN Crisp inspireren we interieurstylisten bij de invulling van een groene(re) leefomgeving. Namens het Bloemenbureau presenteren trendspecialist Aafje Nijman en arrangeur Geert Maas enkele Groenbranche Trends 2024.
Nima Sierteelt Marketing Event
Tijdens het 9e Sierteelt Marketing Event op 21 maart staat ‘branding’ in al zijn facetten centraal. De bijeenkomst voor marketing- en communicatie- professionals wordt mede mogelijk gemaakt door Bloemenbureau Holland. Inschrijven voor dit event kan bij NIMA.
Bloemenbureau Holland verzorgt internationale consumentenmarketing en -communicatie over bloemen en planten namens kwekers en handelaren in Nederland. Doel is het stimuleren van de vraag door consumenten te inspireren en informeren over de positieve effecten van bloemen en planten.